שירי גן עדן

לידער פון גן עדןספר בראשית פוגש את סאטרדיי נייט לייבמחזמר המבוסס על שיריו של איציק מאנגר 
המחזמר היהודי המצליח אשר היה להיט בניו יורק ובאירופה מגיע סוף סוף "הביתה" לישראל. בשפת היידיש העשירה, התנ"ך פוגש את סגנון הקומדיה העכשווי סטייל סאטרדיי נייט לייב, והכל קורה במחזמר המשעשע הזה. ספר בראשית מעולם לא נשמע ככה – אדם וחוה משתזפים בגן עדן, קין והבל מנדנדים לאימם ואחד לשני עד מוות (פשוטו כמשמעו), אברהם, אשתו והמאהבת, יעקב ועשיו, יוסף וחלומותיו – כולם מצטרפים לחגיגה. השוו את המחזמר הזה לגוספל יהודי!
מהביקורת בניו יורק:"לבטח אין כרגע על הבמות בניו יורק משהו יותר מרענן, שנון, מלודי עכשווי וגם מסורתי… בימוי קצבי ומלא הומור של אבי הופמן. להצגה יש ניחוח של פארודיה, דבר אשר מעניק טעם של רוויו וסגנון של אופרטה. אז לכו לתפוס את הבריאה המשעשעת הזאת כל עוד היא נמשכת" (NY Times) "זה היה שלב מוקדם במחזמר ("בשירי גן עדן") שבו התחלתי לחייך, וחיוכי הפך לצחוק מתגלגל פעם אחר פעם. הבידור הזה טוב!" (NY Post) "הפעם הם קלעו בול. המחזמר "שירי גן עדן" עובד… מתחילתה ועד סופה זוהי הצגה מתעתעת… לפעמים הבמה מתחילה להיראות כמו מדינת סטיב מרטין/טרייסי אולמן" (Newsday)
כתיבה: מרים הופמן ורנה ברקוביץ-בורו, בימוי: אבי הופמן, מוזיקה: רוזלי גרוט, עיבוד מוזיקלי: דיוויד ספאר, ניהול מוזיקלי: אורן סלע, עיצוב תפאורה: מאיה פלג, עיצוב תלבושות: אסטלה ורנקוביץ, עיצוב תנועה: אריאל וולף, עיצוב תאורה: מישה צ'רניאבסקי, תרגום סימולטני: לורה סהרבהשתתפות (לפי א'-ב'): רונית אשרי, הילית דייטש-שני, מוניקה ורדימון, אירמה סטפנוב, אמיתי קדר, אנדריי קשקר, יהונתן רוזן, ניב שפיר